poniedziałek, 21 marca 2016

Spojrzenie kosmity-David Bowie!


Wielu ludzi zastanawia się,dlaczego David Bowie ma takie dziwne oczy. Jedni uważają,że jest to wynik choroby lub  cecha wrodzona,ale odpowiedź jest prosta. To skutek wypadku z dzieciństwa. Bez zwątpienia to właśnie ta inność Bowiego wielu zaintrygowała i ułatwiła wcielenie w  muzycznego kosmitę. 



    Całe zdarzenie miało miejsce,kiedy David miał 14 lat. Zakochał się w dziewczynie i oszalał na jej punkcie, tak samo jak jego najlepszy kolega - Underwood. 
"Zrobiłem pierwszy krok, kiedy on się jeszcze zastanawiał, jak ją podejść. Następnego dnia chwaliłem się w szkole, jaki to ze mnie Casanova, więc się wkurzył" - powiedział Bowie. George jako pierwszy umówił się z dziewczyną,a młody David postanowił zrobić niesmaczny dowcip kumplowi. Zdzwonił do niego,że odwołała randkę.
"Nie poszedłem więc, ale okazało się, że cała historia była zmyślona. Ona tam czekała na mnie ponad godzinę! To było draństwo. Byłem na niego tak wściekły, że wszcząłem bójkę. Wtedy zraniłem mu oko paznokciem." - wyznał Underwood.
    David został przewieziony do szpitala. Okazało się,że zwieracz lewej źrenicy został uszkodzony,co powodowało,że nie zmieniała swojego rozmiaru. Lekarze uratowali oko. Ubytek wzroku okazał się niewielki,ale uraz pozostał widoczny na zawsze. Na początku Bowie czuł się niepewnie z nowym wyglądem oka. Z czasem przyzwyczaił się do niego,a dziwaczny wygląd stał się jego atrybutem.


                 
                                    jolka h. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz