sobota, 26 maja 2018

TOP TEN! Najlepiej sprzedające się albumy na świecie


Albumy muzyczne w formie fizycznej nie cieszą się taką popularnością jak w latach 80 i 90. Wtedy narodziła się era płyt kompaktowych, a słuchacze wpadli w szał kolekcjonowania krążków CD. Oto lista 10 najlepiej sprzedających się albumów na świecie! Nie znajdziecie tutaj Beatlesów czy Metalliki. Wbrew pozorom notowanie zawiera, aż trzy soundtracki z kasowych filmów. Sami zobaczcie! Jesteście zaskoczeni?



10. Bee Gees/Różni artyści- Saturday Night Fever (40 mln)



9. Backstreet Boys- Millennium (40 mln)



8. Różni artyści-Dirty Dancing (42 mln)



7. Eagles- Their Greatest Hits 1971-1975 (42 mln)



6. Meat Loaf- Bat Out of Hell (43 mln)



5. Whitney Houston- The Bodyguard (44 mln)



4. Michael Jackson- Bad (45 mln)



3. AC/ DC- Back in Black (49 mln)



2. Pink Floyd- The Dark Side of the Moon (50 mln)



1. Michael Jackson- Thriller (110 mln)



Zapraszam Was do polubienia fanpage'a na FB, aby być na bieżąco. Buźka!

3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc, wielki szok mnie nie dopadł. No, może oprócz płyty na miejscu nr 9... ;)

    Pozdrawiam serdecznie + nowy wpis na http://bartosz-po-prostu.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tej liście widać, że ludzie lubią składanki i soundtracki do kasowych filmów.



    Nowa recenzja na the-rockferry.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle razy widziałam już tę listę, że jakoś mnie nie dziwi. Numer 5 mam nawet w domu.
    U mnie nowy wpis, zapraszam i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń